Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe supermarktketen kiest voor lage marges op verse groenten en fruit

Het begon met de verkoop van fruit en groenten vanuit een kofferbak. Maar inmiddels heeft supermarktketen Sahan negen winkels. De negende winkel is onlangs geopend in Roosendaal.

Ceo Zeki Sahan sprak er met RTL en vertelt over het ontstaan van de keten, en over de keuze om zich te onderscheiden met lage prijzen voor verse groenten, fruit en vlees. "We nemen zo wel genoegen met minder hoge winstmarges. Daardoor kunnen we niet zo snel groeien", zegt Zeki Sahan. Door te groeien kan de keten hogere volumes inkopen, tegen lagere prijzen. Met het huismerk Şahane probeert de keten de totale winstmarge wat te verhogen. De marge op huismerken is over het algemeen hoger.

Bekijk hier de fotoreportage van de nieuw geopende winkel in Roosendaal.

Publicatiedatum: