Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Laten zien wat ons bezighoudt, dat moeten we als agrarische sector veel meer doen"

Op sociale media valt Kwekerij Moors op met authentieke, creatieve uitingen. Hannie Moors doet haar best te laten zien wat er in de kas en in de sector speelt. Voor de Rabobank maakte ze ook een vlog, over vrouwelijk agrarisch ondernemerschap. 

Betrokkenheid, ambitie, plezier en verantwoordelijk. Dat zijn de vier woorden waar de paprikakwekerij mee wordt gesymboliseerd. De paprikakwekerij van Hannie bestaat uit negentien hectare kas verdeeld over drie locaties in Asten en Someren.

Zelf is Hannie ooit werkzaam geweest bij de bank, maar heeft bewust als agrarische onderneemster de overstap gemaakt naar de paprikakwekerij. "Ik vind het superbelangrijk om te laten zien wat ons bezighoudt, en ik vind dat we dat als agrarische sector veel meer moeten doen. Gewoon het eerlijke verhaal.”

Bron: Rabobank

 

Publicatiedatum: