BrightFarms, een Amerikaanse slateler, heeft onlangs de Innovatieprijs voor verse producten gewonnen bij het Supplier Growth Forum van supermarktketen Walmart.
De Innovatieprijs volgt op de introductie van de producten van het bedrijf bij winkels van Walmart in Ohio.
BrightFarms liet weten dat hun producten binnen 24 uur na de oogst in de winkels van Walmart liggen, met het doel om consumenten versere producten te bieden.
De bekendmaking van de prijs komt gelijktijdig met het plan van Walmart om deze lente de producten van Brightfarms in nogmaals 50 winkels in Columbus aan te bieden. Consumenten in die regio kunnen de verpakte sla rond eind mei in de schappen verwachten.
“Iedereen bij BrightFarms is enorm blij dat we de Innovatieprijs van Walmart hebben gewonnen. We kijken ook verder naar de mogelijkheid om in de toekomst samen met Walmart verder te groeien in andere markten," aldus Paul Lightfoot, directeur bij BrightFarms.
Voor meer informatie:
Amanda Mantiply
Tel: +1 (443) 961-2418
amanda@abelcommunications.com
www.brightfarms.com