Snack Lettuce werd tijdens de Fruit Attraction gekozen als het meest baanbrekende product in de categorie verse AGF. De 12 producten die kans maakten op de award werden van 23 tot 25 oktober in de Innovation Hub Area tijdens Fruit Attraction gepresenteerd.
Snack Lettuce is de eerste in zijn soort en volgens Rijk Zwaan de ideale basis voor talloze gerechtjes, zoals guacamole, ceviche en toppings. Een aantal bijzondere kenmerken van dit nieuwe ras zijn zijn smakelijke, knapperige textuur en unieke 'lepel'- formaat waardoor de groente zich bij uitstek leent voor allerlei vullingen.
Nieuw dit jaar was de eerste 100% Lettuce Wrap. Een oplossing om ook onderweg van deze snack te genieten, waarbij uit vier verschillende vullingen kan worden gekozen: tonijn, kip, koolhummus en kaas.
Tijdens de vakbeurs Fruit Attraction werd een grootschalige marketingcampagne gelanceerd door de Lettuce Snack partners. Er werden verschillende proeverijen georganiseerd en blogger Verónica Sánches (#OhMamyBlue) en zanger Xuxo Jones promootten de smakelijke slaschuitjes (#eatthespoon) tijdens het evenement.
Voor meer informatie:
Elisabet Expósito Granero
Tel: +34 950 62 61 90 - Ext 305
Mobile: +34 6 74 61 77 08
Email: [email protected]
www.rijkzwaan.es