Zijn maaltijdpakketten passé? Sommige huishoudens zweren bij de aan huis geleverde doos met daarin alle ingrediënten voor een week aan maaltijden, maar beleggers lijken erop uitgekeken. De beurskoersen van twee dominante spelers —HelloFresh en Marley Spoon — zijn in een jaar tijd gedaald met respectievelijk 31% en 75%. Een derde bedrijf, het Amerikaanse Blue Apron, is dit najaar helemaal van de beurs verdwenen.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Een merk in vers is niet zo handig als je niet van gedoe houdt'
-
Passie uit 't Kassie: nieuw bier met passiefruit
-
Importeur moet ook zelf douaneregels kennen
-
Jongeren kiezen massaal voor ‘On the Go’-maaltijden
-
Peruaanse export diepgevroren aardbeien +38%
-
Maaltijden als legoblokjes: "Met deze componenten kun je honderden combinaties maken"
-
Italiaanse politie onderschept 42.000 kilo tomatenpuree met valse herkomstlabels
-
Roerbak- of wokgroente: wat is het verschil?
-
Brouwerij maakt bier met Westlandse druiven
-
EU-verbod op vleesnamen voor plantaardige producten? "Dat zal ons worst wezen!"