Tholen - Willem Dijk AGF gaat inspelen op de oranjegekte met hun nieuwe EK aardbeien. Met oranje insteekkaartjes ontwikkeld door Prima Label, wil de groothandel meedoen aan de promotieacties die verscheidene supermarkten al hebben opgezet met het kampioenschap voetbal. "Je ziet dat het daar de deur uit vliegt en we gaan er nu aan meedoen om die extra omzet voor de klanten, maar ook voor de teler te genereren," laat Ivo van der Meer, inkoper bij Willem Dijk AGF, weten.
"We pakken Elsanta aardbeien, daar hebben we nu al zo'n kleine 3.000 kilo van verpakt met die nieuwe oranjekaartjes. Als Nederland er lang in blijft gaan we zeker meer maken, het komt dagelijks binnen. We pakken daarvan alleen de beste, die lang houdbaar zijn en lekker smaken."
Acht jaar geleden zette het bedrijf ook al een actie op met de wereldkampioenschappen. "Het was toen gelijk uitverkocht en we hopen dat dit jaar weer te doen. We doen ook mee met andere oranje producten zoals oranje tomaten en oranje paprika's. Dan gaat de omzet toch ook rechtstreeks naar de teler."
Willem Dijk AGF zet daarnaast ook een speciale EK-pool op voor hun klanten en detaillisten. "Leuke prijzen en het kost niks." Je kunt de standen invullen en wijzigen tot vrijdag 11 juni 20:59 uur. Daarna is dit niet meer mogelijk. Meedoen kan via deze link. Klik op de juiste subleague: Klanten Willem Dijk AGF. Maak een account aan. Er is slechts plek voor 1 deelnemer per locatie, maak daarom een account aan met je bedrijfsnaam; bijvoorbeeld Uw Groenteman Janssen. Voorspel samen met je team de standen in de groepsfase; poule A t/m F.
Voor meer informatie:
Ivo van der Meer
Willem Dijk AGF
De Ossenboer 2
7547 SJ Enschede
+31 (0)53 432 58 00
ivo@willemdijk.nl
www.willemdijk.nl