Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ontario: Consumenten stemmen op favoriete display voor kasgroenten

De overheid in Ontario wil dat consumenten mee kunnen beslissen over wie de 2019 Consumers' Choice Award voor het beste display van kasgroenten wint. Deelnemers zijn lokale supermarkten in de provincie.


Een van de genomineerden: Een kasgroentendisplay van Pickering Sobeys.  

"We vieren de geweldige lokale groentensector in Ontario door iedereen uit te nodigen om voor hun favoriete display te stemmen. Of het nu in je lokale supermarkt is, of een winkel elders in de provincie, de inwoners mogen kiezen welk display de verse producten uit Ontario het best tentoonstelt," vertelt Ernie Hardeman, de minister van Landbouw, Voeding en Plattelandszaken. "Dit is een leuke en unieke manier voor consumenten om waardering te tonen voor de creativiteit die supermarkten in hun displays stoppen." 


Een display voor kasgroenten van Elmira Food Basics. 

Consumenten kunnen stemmen door Foodland Ontario te volgen op Instagram of Facebook en één van de top-3 displays te 'liken'. Er zijn in totaal zes wedstrijden, die tussen mei en november plaatsvinden, en consumenten kunnen bij iedere wedstrijd stemmen. Het kasgroentendisplay dat de meeste 'likes' of stemmen krijgt, zal de  Consumers' Choice award in ontvangst mogen nemen.

Kasgroentendisplay van Orangeville Metro. 

Al ruim 30 jaar zijn de Foodland Ontario Retailer Awards de belangrijkste wedstrijd binnen de verse producten sector, met als doel om de beste displays te in het zonnetje te zetten en lokaal geproduceerde groenten te promoten. Dit is het eerste jaar dat consumenten beslissen wie het beste display heeft ontworpen.

Publicatiedatum: