Tommies wint PMA Impact Award
The Greenery heeft met de Tommies snacktomaatjes de PMA Impact Award gewonnen. De award in de categorie ‘Excellence in Packaging’ is een belonging voor innovatie en kwaliteit van verpakking. Tommies heeft de prijs gewonnen om de shaker cup, het zakje en de emmer. De organisatie van de PMA beurs voor groente en fruit heeft een groot aantal innovatieve verpakkingsconcepten ontvangen. Uit deze grote selectie zijn 25 verpakkingen genomineerd op marketing, duurzaamheid, het gemak voor de consument, voedselveiligheid en het gemak voor de aanbodketen. Tommies heeft de PMA Impact Award gewonnen in de categorie ‘Excellence in Packaging’.
Jos van Mil reageert: “Ik ben ontzettend blij met en trots op deze prijs.” Maarten Smit, Greenery North America, vult aan: "Greenco start met de teelt van Tommies tomaatjes in Mexico, zodat de snacktomaatjes jaarrond beschikbaar worden. Deze nominatie levert een grote bijdrage aan de positionering van de Tommie snacktomaatjes in Noord-Amerika."