Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Werelds Koken met de aubergines van Purple Pride”"

Werelds Koken? FresQ Fresh ConneQt, Purple Pride weet daar wel raad mee! Met Werelds Koken heeft Purple Purple de bezoekers van World Food Moscow mee op ontdekkingsreis genomen door Italië, Griekenland en India. Een ontdekkingsreis met de aubergine in de hoofdrol. Desmond Jas, Gerco Mast en Ben Groenewegen presenteerde het Werelds Koken concept: smaakvolle en makkelijk te bereiden auberginegerechten voor iedereen die van gezond en lekker eten houdt!



"Vraag de gemiddelde consument eens naar een aubergine. De meest gehoorde reacties zijn ‘prachtige diepe paarse, maar onbekende groente’, ‘ik weet niet wat ik er precies mee moet doen’ en ‘het is moeilijk een aubergine te bereiden’. Kortom, om de consument kennis te laten maken met de aubergine, valt er nog een wereld te winnen. Om deze reden zal Purple Pride, onder de naam ‘Aubergination’, de komende jaren verschillende nieuwe toepassingsmogelijkheden rondom de aubergine ontwikkelen om kennis, houding en gedrag te veranderen. Te beginnen met Werelds Koken!"



"Werelds Koken bestaat uit een verpakte Purple Pride aubergine, een exotische kruidenmix van Verstegen en een eenvoudig recept. Geïnspireerd op populaire wereldgerechten. Hiermee kan in een handomdraai drie heerlijke auberginegerechten op tafel worden gezet in de smaken Melanzane Arrosto (Italiaans), Garam Masala (Indiaas) en Melitzana Me Feta (Grieks)."



"In 2012 en 2013 moet dit consumentenconcept de hele wereld overgaan om de consument en de retailer te helpen de Purple Pride aubergine nog meer te omarmen. Duitsland is reeds overtuigd. Nu is Rusland aan de beurt. De World Food Moscow 2012 heeft in elk geval al mogen uitwijzen dat er ook vanuit Rusland veel interesse is voor het nieuwe productconcept Werelds Koken!"

Voor meer informatie: www.purplepride.nl
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer