Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Een gezonde manier om de goede wedstrijd mee te vieren

Na het succes in 2010, toen meer dan 1 miljoen zakken Three Lions Salad werden verkocht in zes weken voor het WK voetbal, brengt Florette zijn salade opnieuw op de markt. De Three Lions Salad maakt deel uit van Florettes grote sportzomerverpakking, waarmee het bedrijf het beste uit 2012 probeert te halen. 

Sandy Sewell: "Voetbal is de favoriete sport van het land en de fans steunen het Engelse team altijd gepassioneerd. Tijdens het vorige World Cup toernooi trokken sommige wedstrijden alleen al in het Verenigd Koninkrijk 18 miljoen kijkers. Dus als het favoriete salademerk van Engeland geven we de supporters de kans om hun team tijdens het EK op zoveel mogelijk manieren te steunen."



"En - belangrijk voor ons - het toernooi vindt plaats tijdens onze piekperiode wat betreft de omzet. De helft van alle verpakte salades worden in de zomermaanden verkocht. We denken dat onze officiële England Three Lions Salad consumenten tot extra aankoop zal aanmoedigen. We willen ons product tot een absolute musthave in de boodschappenmandjes maken." De salade is veelzijdige mix van Lollo rosso, frisee, radicchio en spinazie, smaken die bijna iedereen lekker vindt en ideaal zijn als bijgerecht. De salade is verpakt in zakken van 200 gram en kosten £1,50 per stuk.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer