The Greenery voert ludieke oranje EK-verpakkingen
Greenco is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van de oranje shakebeker voor de Tommies tomaatjes. “Greenco is producent en verpakker van de snoeptomaatjes. Samen met The Greenery krijgt de vermarkting van het product veel aandacht. We spelen in op beleving, actualiteiten en trends. Het EK is een ideaal evenement om op in te haken. Met de oranje verpakking stimuleren we de consument om de snoeptomaatjes ook als een lekkere en gezonde snack tijdens de voetbalwedstrijd te serveren.”, Jos van Mil van Greenco.
Op 15 maart jl. onthulde Jos van Mil tijdens de Greenco bijeenkomst ‘Door samenwerking een hoger rendement’ de nieuwe oranje verpakking. De allereerste oranje shaker werd overhandigd aan gastspreker Hans van Breukelen. Niet alleen de verpakking is oranje, ook de opdruk is aangepast aan het EK-thema. Ook voor de Duitse klanten is er een speciaal Duitse EK Tommies beker ontworpen met een Duits gekleurde voetbaldeksel.
Naast deze EK-actie wordt er vanuit The Greenery nog een aantal andere acties geïnitieerd. Zo is er samen met tomatenteler Paul van Koppen van Kwekerij ‘t Woudt een ‘business to business’ actie opgezet. De top drie kopers van Chica tomaten maken kans op een oranje EK-shirt. Daarnaast krijgen 250.000 bakjes witte champignons afkomstig van Greenery-telers tijdens de voetbalmaand een oranje bakje en organiseert Hagé International, de import-unit van The Greenery, de actie ‘Pluk uw prijzen’.
Kijk voor meer informatie over de telers op: www.verseoogst.nl.