Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kijken is kopen

Ofwel, het oog wil ook wat, zo moet Camps Optiek uit Horst aan de Maas gedacht hebben, toen hij nadacht over zijn etalage tijdens de Floriade. Bekend is dat een verse uitstraling het belangrijkste aankoopcriterium is van paprika. Om deze verse uitstraling goed te kunnen zien, hebben veel mensen een bril nodig. En dan blijkt ook nog dat oranje paprika stoffen bevat, die bepaalde oogziektes tegengaan. Kortom paprika’s in de etalage, een kleurrijke opvallende presentatie.


De etalage van Camps Optiek in Horst aan de Maas

Goed voorbeeld van telersinitiatief

Eén van de medewerkers van Marc en Nicole Litjens, paprikatelers in Meterik, kwam vorige zomer terug van vakantie uit Oostenrijk met een foto van een met paprika versierde etalage. Nicole besloot dit idee te bespreken met Camps Optiek en het Colourfultaste campagneteam. Afgelopen weekend veranderde de eerste etalage van Camps Optiek in Horst aan de Maas in een zintuigprikkelend geheel van paprika en brillen. Binnenkort zal hetzelfde gebeuren bij zijn zaken in Venray en Boxmeer.


Om dit alles goed te bekijken heeft u misschien een bril nodig?

Meer informatie

Meer informatie over de campagne is verkrijgbaar via [email protected]

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer