Bezoekers van Fruit Logistica geloven in Lovemysalad.com
Op Lovemysalad.com komen consumenten en professionals samen om elkaar te inspireren met hun passie voor groenten. Rijk Zwaan heeft dit platform geïnitieerd om bij te dragen aan een verhoging van de wereldwijde groenteconsumptie.
In een eerste reactie namens Rijk Zwaan, laat Marketing Manager Auke Ferwerda weten verheugd te zijn dat de bezoekers van de Fruit Logistica zo massaal op het platform hebben gestemd. “Een paar weken geleden waren we al heel trots op de nominatie. Love my Salad richt zich immers als enige genomineerde op álle groenten en niet op een specifiek product of bedrijf. Nooit eerder eindigde een concept, in plaats van een product, zo hoog in de verkiezing. Dat laat zien dat ook onze business partners geloven in de mogelijkheden van Love my Salad. Het is dan ook een belangrijke stimulans om met de hele sector gezamenlijk verder te werken aan de wereldwijde groenteconsumptie.”
Ferwerda feliciteert zijn collega's van Syngenta, die de Fruit Logistica Innovation Award wonnen met hun product 'Angello'. Dit jaar brachten de bezoekers van de Fruit Logistica gezamenlijk meer stemmen uit voor de award dan ooit. "Het is goed om te zien dat zo veel bezoekers van de Fruit Logistica hiermee hun passie voor groenten hebben gedeeld."