Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Best Fresh Group introduceert 5 nieuwe merken met een verhaal op Fruit Logistica

Onderscheid in het versschap is onontbeerlijk en de tijd is rijp groenten en fruit sterker te profileren. Daarom introduceerde de Best Fresh Group afgelopen week haar eerste van 5 nieuwe merken: de unieke premium collectie groenten en fruit onder de naam ‘Icons’. Het nieuwe merkbeleid omvat nog 4 onderscheidende merken: Discovered , EasyTo, ThankYouNature en Aroma.

‘Van merken-per-bedrijf stappen we over op merken-per-segment. Hiermee veranderen we het denken vanuit onszelf naar het denken vanuit onze klant en eindconsument. Aan de hand van het merk kunnen onze klanten direct zien welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Daarnaast bieden merken als Icons, Discovered en EasyTo een kans om het rendement verder te verhogen’ aldus Mart Vastar, directeur van de Best Fresh Group.

Icons

Om voor de Icons kwalificatie in aanmerking te komen, moet een product het beste van het beste van het seizoen bieden. Niet alleen in smaak, maar ook in kleur en vorm. In de lichte kleur van de verpakking komen de producten prachtig tot zijn recht. Ieder product heeft een uniek nummer, kleur en bijbehorende naam. Hiermee laten we zien dat Icons uit een collectie bestaat, waarbij ieder product zijn eigen verhaal heeft. Op iedere verpakking staat een unieke QR code, waarmee consumenten hun waardering over het product kunnen geven en vervolgens meer informatie over het product kunnen vinden.



Discovered

Granaatappelpitten, rode kiwi’s, bataten… de gemiddelde consument heeft geen idee van het bestaan, de smaak of herkomst van producten, die net iets minder voor de hand liggen. Laat staan dat men enig idee heeft van de bereiding of het bewaren daarvan. Maar consumenten zijn ook nieuwsgierig. Vandaar dit eigen label voor specialties.



EasyTo


De consument wil graag vers en gezond eten, maar de bereiding moet niet meer tijd kosten dan nodig. Het antwoord hierop is het gemaksassortiment EasyTo. Wok, stoom, soep en salade als complete maaltijdcomponent en voorzien van extra’s (bijvoorbeeld een kruidenmix bij de stoomvariant).


ThankYouNature

Het assortiment groenten en fruit met gegarandeerd meer voedingswaarden dan gemiddeld. Tomaten met meer lycopeen, wortels met meer betacaroteen, rode uien met meer quercetine. Zomaar een paar voorbeelden van het uitgebreide assortiment. ThankYouNature vertelt wat de gezonde eigenschappen van vers met je lijf doen en, heel belangrijk, hoe je ze optimaal kunt bereiden. Samen met gecertificeerde en getrainde groentespecialisten zijn we in Nederland in 2011 van start gegaan.



Aroma

Het dagelijkse assortiment van de Best Fresh Group is voortaan heel herkenbaar. Waar het merk Icons het topsegment van de markt markeert, is Aroma er voor de volume kwaliteitsproducten.


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer