Nunhems: Nieuwe producten met goede resultaten
Intense- The Chef’s Tomato: een onmisbaar ingrediënt voor professionele gebruikers en een gewild luxe-ingrediënt voor amateurkoks. Het assortiment van de bekroonde Intensetomaat is uitgebreid met nieuwe vormen en grotere formaten en wordt daarmee ook een aantrekkelijke optie voor nieuwe sectoren en andere toepassingsmogelijkheden in de markt. Daarnaast is er een nieuwe positionering bedacht voor Intense, ‘The Chef’s Tomato’, die de tomaat neerzet als een onmisbaar ingrediënt voor professionele gebruikers en een gewild luxe-ingrediënt voor amateurkoks.
Intense The Chef’s Tomato: een onmisbaar ingrediënt voor professionele gebruikers en een gewild luxe-ingrediënt voor amateurkoks.
"We willen ons richten op mensen die beroepsmatig of als hobby van koken houden, of ze nu in een broodjeszaak of in de catering werken. We willen overbrengen dat Intense voor hen de ideale tomaat is", aldus Daniel Kretzschmar, Nunhems Produce Chain Manager voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. De schil van de Kirene galiameloen verandert van groen in felgeel als het product rijp genoeg is om te worden geoogst.
Kostenbesparingen en afvalreductie zullen dit jaar ongetwijfeld veel besproken onderwerpen zijn. Het feit dat Intense geen vocht verliest, past natuurlijk perfect binnen het plaatje. En ook aan afvalreductie wordt gewerkt, zo blijkt uit een aantal andere nieuwe producten, waaronder de innovatieve nieuwe galiameloen Kirene, waarvan de schil van groen in felgeel verandert als het product rijp genoeg is om te worden geoogst. Zo wordt het oogsten van onrijpe producten voorkomen.
De schil van de Kirene galiameloen verandert van groen in felgeel als het product rijp genoeg is om te worden geoogst.
Nunhems zal tevens zijn volledige portfolio presenteren van fruit- en groentezaden, die zijn ontwikkeld om te voldoen aan de eisen van alle sectoren in de versproductenmarkten.
In hal 20, stand C-15 presenteert Nunhems’ moederbedrijf Bayer CropScience het Food Chain Partnership-concept.