Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Thinking like a grower- met visie voor consumentenbehoeften

Syngenta op Fruit Logistica 2012

Syngenta, toonaangevend in zaden en in de gewasbescherming, presenteert haar unieke producten en diensten portfolio op de Fruit Logistica 2012 (hal 1.2/C-08). De beurs vindt plaats van 8 – 10 februari 2012 in Berlijn. Tijdens de beurs introduceert Syngenta haar nieuwste innovatieve ontwikkeling voor de versmarkt. De zoete en zaadloze paprika, geïntroduceerd onder het ANGELLO™ merk, heeft een opwindende smaaksensatie en is van consistente premium kwaliteit. Bezoekers kunnen proeven van de eerste paprika op snackformaat, die niet alleen zonder zaden is maar ook ongeëvenaard zoet en stevig. ANGELLO is een aangename snack op verschillende momenten van de dag.



Na de mini-tomaat ANGELLE in 2011, is dit het tweede jaar op rij waarin Syngenta erin slaagt de top tien van de Fruit Logistica Awards te bereiken met de ANGELLO™ paprika op snackformaat. Nieuwe soorten meloen, tomaten en bloemkool zijn andere voorbeelden van hoe het bedrijf unieke oplossingen weet aan te bieden aan de behoeftes van consumenten. Naast assortimentspresentatie toont Syngenta ook haar betrokkenheid bij meer duurzame en productieve landbouw. Bovendien wordt de strategie van het bedrijf, die de expertise op het gebied van zaad en gewasbescherming integreert, nader toegelicht.

“Het integreren van ons aanbod om telers en de keten te helpen hun uitdagingen waar te maken, is onze voornaamste strategie", aldus Alexander Tokarz, Head of Vegetables bij Syngenta. "Wij zien de Fruit Logistica als een unieke kans om te laten zien wat Syngenta als enige kan bieden aan de fruit- en groentenketen." Mark Bidwell, Head of Specialty Crops voegt toe: “Belanghebbenden binnen de aardappelen-, groenten-, en fruitproducerende keten moeten rekening houden met kostenbeheersing, duurzame productie, voedselveiligheid en tevreden consumenten. Syngenta is het eerste bedrijf dat haar brede expertise op deze gebieden combineert. Samen met inputs en technologieën, die haar klanten ondersteunen bij het waarmaken van uitdagingen en het creëren van een competitief voordeel."

Met als thema “Duurzame productie van fruit en groenten” organiseert Syngenta een gelijktijdig evenement op 9 februari 2012. Alexander Tokarz geeft dan een overzicht met de verschillende activiteiten van Syngenta en bespreekt mogelijkheden en uitdagingen met vertegenwoordigers uit de voedselketen. Gastsprekers delen ervaringen en inzichten in het kader van duurzaam aanbod, de huidige praktijk en hoe bedrijven hun beleid omzetten in daden.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer