Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Onderzoek Siegel+Gale

"Aldi slaag in eenvoud en de helderheid"

"Aldi slaag er het best in zijn boodschap op de meest eenvoudige en begrijpelijke manier over te brengen." Dat is de conclusie van consulentenbureau Siegel+Gale na een onderzoek onder zeshonderd merken bij twaalfduizend consumenten. "Bedrijven zoals Lidl en Aldi beseffen heel goed wat ongecompliceerdheid betekent," stipt Liana Dinghile, strategie-directeur bij Siegel+Gale, aan. "Deze ondernemingen zijn erin geslaagd om op de retailmarkt een bijzonder aantrekkelijk alternatief te implementeren. Zij hebben aan de consument duidelijk laten verstaan dat er ook een andere manier van winkelen bestaat."

Bron: CityAM
Publicatiedatum: