Den Berk Délice showt tomaten op 'Klassiek op het Amstelveld'
Meer naar consument toe
"De dag was echt heel geslaagd", vertelt Daphne Hoogeveen van Primalabel. "Prachtige muziek, overheerlijke tomaatjes, fantastische planten en bloemen en blije gezichten, de derde editie van Klassiek op 't Amstelveld was een succes. Het was gelukkig mooi weer, dus het evenement heeft veel bezoekers en media getrokken."
Ze schat het aantal bezoekers op deze dag rond de 5000 mensen. "Den Berk Délice heeft op deze manier aan een groot publiek laten zien wat een heerlijk assortiment tomaatjes zij voeren. Deze activiteit past binnen de strategie van Den Berk Délice om meer richting consumenten te communiceren en zoveel mogelijk mensen te laten verwonderen met tomaatjes met smaak en kleur."
Andere kleuren
"De reacties waren erg enthousiast. De rode snacktomaatjes zijn uiteraard onder een groot publiek bekend, maar de specialities zoals de lemonkleurige, de bruine mini kumato's en de fris groene snacktomaatjes trokken veel aandacht. Voor velen smaakte het naar meer", besluit ze.
Ontwerp- en communicatiebureau PrimaLabel uit Amsterdam is verantwoordelijk voor de uitstraling en de huisstijl van het festival.
In totaal hebben de telers van Den Berk Délice een areaal van 42,5 hectare tomaten, waarvan 15 hectare tros en 27,5 hectare specialties. Hiervan is 19 hectare belicht. Klik hier voor een artikel dat wij onlangs publiceerden van Den Berk.
www.klassiekophetamstelveld.nl
www.denberkdelice.be
www.primalabel.eu