Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe goed is discountgigant Lidl?

De Duitse discountgigant Lidl maakt een transformatie door. Met Hochglanzwerbung en eersteklas producten wil Lidl haar imago veranderen en zo een "mooie nieuwe Lidl-wereld" creƫren.



De Duitse tv-zender SWR heeft zich in een aflevering van haar programma 'Marktcheck' beziggehouden met de vraag: "Hoe goed is de discountgigant?" Wat is er waar van de belofte van het bedrijf: "Hoge kwaliteit ondanks lage prijzen."

Het videomateriaal van Sebastian Engelmann toont hoe Lidl haar imago wil veranderen, hoe het staat met de kwaliteit van de producten, hoe de werkomstandigheden van de medewerkers eruit zien en hoe de nieuwe marketingstrategie van de discounter eruit ziet.

De aflevering is hier te bekijken:
Marktcheck checkt ... LIDL - Wie gut ist der Discounter-Riese? (Video)


Publicatiedatum: