De eerste rode paprika's van het seizoen zijn met succes verkocht voor het goede doel. De eerste 10 dozen zijn gegaan naar de twee hoogste bieders, Combilo en P. Solleveld, die samen een mooi bedrag hebben bijgedragen. Daarnaast werd er een extra donatie gedaan door een anonieme donateur en 4Evergreen zelf. In totaal is er € 9.073,- opgehaald. Een bijzonder detail: het eindbedrag eindigt op 73, een eerbetoon aan Piet Solleveld, die deze week 73 jaar zou zijn geworden.
Foto links: Rob van der Bas (Combilo), Marco Bergman (Harvest House) en Tom van der Meer (Combilo)
Foto rechts: Bernard Visser, Semme Zwinkels (P. Sonneveld) en Rob Noordermeer (Harvest House). Foto's: Harvest House
Teler 4Evergreen in Westdorpe van Harvest House had de eer om als eerste de rode paprika's van het seizoen te oogsten. Om op een bijzondere manier bij te dragen aan de Freshride, werden de eerste 10 dozen beschikbaar gesteld aan geïnteresseerde kopers. De twee hoogste bieders, Combilo en P. Solleveld, ontvangen elk 5 dozen en steunen hiermee direct het goede doel.
"We willen iedereen hartelijk bedanken voor de gulle biedingen, en in het bijzonder Combilo, P. Solleveld en 4Evergreen voor hun fantastische bijdrage! Het is geweldig om te zien hoe bedrijven uit de hele AGF-sector zich elk jaar weer met zoveel enthousiasme inzetten voor de Freshride," aldus Rob Noordermeer, bestuurslid Stichting Freshriders.
Freshride
De Freshride is een jaarlijks terugkerende fietstocht waarbij professionals uit de AGF-sector zich inzetten voor kankeronderzoek. Naast de sportieve uitdaging wordt er op verschillende manieren geld ingezameld. De opbrengst gaat naar de Erasmus MC Foundation, die zich inzet voor kankeronderzoek, en naar twee lokale goede doelen. De verkoop van deze paprika's draagt hier op een mooie manier aan bij.
Voor meer informatie:
Marco Bergman
Harvest House
+31 (0)174 519 291
[email protected]
www.harvesthouse.nl