Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerste rode paprika’s verkocht voor het goede doel

De eerste rode paprika's van het seizoen zijn met succes verkocht voor het goede doel. De eerste 10 dozen zijn gegaan naar de twee hoogste bieders, Combilo en P. Solleveld, die samen een mooi bedrag hebben bijgedragen. Daarnaast werd er een extra donatie gedaan door een anonieme donateur en 4Evergreen zelf. In totaal is er € 9.073,- opgehaald. Een bijzonder detail: het eindbedrag eindigt op 73, een eerbetoon aan Piet Solleveld, die deze week 73 jaar zou zijn geworden.


Foto links: Rob van der Bas (Combilo), Marco Bergman (Harvest House) en Tom van der Meer (Combilo)
Foto rechts: Bernard Visser, Semme Zwinkels (P. Sonneveld) en Rob Noordermeer (Harvest House). Foto's: Harvest House

Teler 4Evergreen in Westdorpe van Harvest House had de eer om als eerste de rode paprika's van het seizoen te oogsten. Om op een bijzondere manier bij te dragen aan de Freshride, werden de eerste 10 dozen beschikbaar gesteld aan geïnteresseerde kopers. De twee hoogste bieders, Combilo en P. Solleveld, ontvangen elk 5 dozen en steunen hiermee direct het goede doel.

"We willen iedereen hartelijk bedanken voor de gulle biedingen, en in het bijzonder Combilo, P. Solleveld en 4Evergreen voor hun fantastische bijdrage! Het is geweldig om te zien hoe bedrijven uit de hele AGF-sector zich elk jaar weer met zoveel enthousiasme inzetten voor de Freshride," aldus Rob Noordermeer, bestuurslid Stichting Freshriders.

Freshride
De Freshride is een jaarlijks terugkerende fietstocht waarbij professionals uit de AGF-sector zich inzetten voor kankeronderzoek. Naast de sportieve uitdaging wordt er op verschillende manieren geld ingezameld. De opbrengst gaat naar de Erasmus MC Foundation, die zich inzet voor kankeronderzoek, en naar twee lokale goede doelen. De verkoop van deze paprika's draagt hier op een mooie manier aan bij.

Voor meer informatie:
Marco Bergman
Harvest House
+31 (0)174 519 291
[email protected]
www.harvesthouse.nl

Publicatiedatum: