Hollander Barendrecht werkt al 30 jaar met software van Pantheon Automatisering

"Onze relatie is meer dan zomaar een zakelijke samenwerking"

Met logistieke kennis en innovatiekracht wil Hollander Barendrecht consumenten laten genieten van gezonde en dagverse producten. E-commerce, vers fulfilment en food logistics maken een sterke ontwikkeling door en Hollander Barendrecht wil daarbij voorop lopen. De visie dat automatisering van de vitale bedrijfsonderdelen Hollander verder kon brengen, is de reden dat Hollander een van de allereerste afnemers was van Freshng, het ERP-pakket voor de AGF- en versbranche van Pantheon. Intussen werkt Hollander Barendrecht al 30 jaar naar volle tevredenheid met de software van Pantheon Automatisering.

Hollander Barendrecht, onderdeel van The Greenery, is een innovatieve logistieke dienstverlener in de versbranche. Het bedrijf fungeert als distributiecentrum voor de meer dan 270 PLUS-supermarkten verspreid over heel Nederland.

Toen automatisering bij de meeste bedrijven nog in de kinderschoenen stond, besloot Hollander te gaan werken met Freshng. “Er waren meerdere bedrijven actief op de markt. Er is toen gekozen voor Freshng. Naast dat het pakket gigantisch veel mogelijkheden bood, was het vooral het feit dat ze ons alle zorgen uit handen namen en dat ze heel duidelijke afspraken maakten en die ook nog eens zonder uitzondering nakwamen, voor ons doorslaggevend. Het onderscheidende vermogen hierbij zijn de mensen achter Freshng” vertelt Marjan van der Steen van Hollander.

"Dat die samenwerking voortduurt tot op de dag van vandaag, en naar volle tevredenheid, dat wil wel wat zeggen!", aldus Van der Steen. "Deze relatie is ons zeer dierbaar, het is meer dan zomaar een zakelijke samenwerking. Je zou het bijna een soort van vriendschap kunnen noemen. Pantheon heeft ons enorm geholpen om de PLUS-supermarkten als klant te krijgen en vooral ook te behouden. De aanpak van Pantheon is open, eerlijk, deskundig én heel persoonlijk."

Samen met zijn opdrachtgevers richt Hollander Barendrecht zich op een besturing van de versketen waarbij het consumentengedrag centraal staat. "In de basisprocessen ligt onze focus op standaardisatie, continue verbetering en efficiency," vertelt Van der Steen. "Daardoor ontstaat tijd en ruimte om voortdurend te innoveren en de kwaliteit te verbeteren. En dat leidt weer tot een intensieve ketensamenwerking die meer oplevert dan een verdere optimalisatie van individuele schakels."

Lees meer

Pantheon Bibliotheek
Klantverhalen

Voor meer informatie:
Bodine Ploeg en Wendy Dijkhuizen
Pantheon Automatisering
+31 (0)513 657 357
marketing@pantheon-automatisering.nl
www.pantheon-automatisering.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven