Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF Trendcafe Beleving

Jos van Mil (Greenco) bij de Tommies tomaten, samen met Stephan Schneider van HillFresh
Jos van Mil (Greenco) bij de Tommies tomaten, samen met Stephan Schneider van HillFresh
Hugo Atjak van Purple Pride, Stephan Schneider van HillFresh, Peter Duijvestijn van Duijvestijn tomaten en Wilma van den Oever van GroentenFruit Huis in afwachting op de lezingen over beleving bij AGF Trendcafé
Hugo Atjak van Purple Pride, Stephan Schneider van HillFresh, Peter Duijvestijn van Duijvestijn tomaten en Wilma van den Oever van GroentenFruit Huis in afwachting op de lezingen over beleving bij AGF Trendcafé
Deelnemers nemen plaats in de kelder van de Escape factory, Michiel Witmer van Groen Agro Control, Cindy van Rijswick van Rabobank, Hans Driessen van BASF Vegetable seeds en Sanne van der Veer van Van Nature
Deelnemers nemen plaats in de kelder van de Escape factory, Michiel Witmer van Groen Agro Control, Cindy van Rijswick van Rabobank, Hans Driessen van BASF Vegetable seeds en Sanne van der Veer van Van Nature
Een dansend groentepoppetje, beeld uit een filmpje over online beleving van Rupert Parker Brady
Een dansend groentepoppetje, beeld uit een filmpje over online beleving van Rupert Parker Brady
Tim Zuidgeest van ST&T Reasearch geeft uitleg over neuromarketing
Tim Zuidgeest van ST&T Reasearch geeft uitleg over neuromarketing
Retaildenker Rupert Parker Brady tijdens de lezing over beleving bij retail, zowel online als fysiek
Retaildenker Rupert Parker Brady tijdens de lezing over beleving bij retail, zowel online als fysiek
Gastheer Maurice Wubben heet de deelnemers van het vierde en tevens laatste Trendcafé van 2018 welkom
Gastheer Maurice Wubben heet de deelnemers van het vierde en tevens laatste Trendcafé van 2018 welkom
Dirk Mulder, sector bankier bij ING over de ontwikkelingen in retail
Dirk Mulder, sector bankier bij ING over de ontwikkelingen in retail
Sanne van der Veer (Van Nature) en Mark Versluis van Harvest House bij de Foodmarkt Amsterdam
Sanne van der Veer (Van Nature) en Mark Versluis van Harvest House bij de Foodmarkt Amsterdam
Afsluitend diner in het Foodmarkt café
Afsluitend diner in het Foodmarkt café
Rob van der Weele, manager zachtruit bij The Greenery demonstreert wat hij van neuromarketeer Tim Zuidgeest leerde: kijken naar een product, vestigt de aandacht op het product, in dit geval frambozen van The Greenery
Rob van der Weele, manager zachtruit bij The Greenery demonstreert wat hij van neuromarketeer Tim Zuidgeest leerde: kijken naar een product, vestigt de aandacht op het product, in dit geval frambozen van The Greenery
Netwerken in het café van de Escape Factory
Netwerken in het café van de Escape Factory
Pieter Vernooij van de gelijknamige fruithandel, Ildi van Wingerden van Valstar, Ron van de Lugt van Looye kwekers en Henny vann de Wetering van Valstar
Pieter Vernooij van de gelijknamige fruithandel, Ildi van Wingerden van Valstar, Ron van de Lugt van Looye kwekers en Henny vann de Wetering van Valstar
Henri van Hassel en Hans Driessen van BASF Vegetables seeds
Henri van Hassel en Hans Driessen van BASF Vegetables seeds
Vakkenvullers foutje?
Vakkenvullers foutje?
Collega's Ron Nedersigt en Dirk Mulder van ING met Rick Rebergen van Keelings
Collega's Ron Nedersigt en Dirk Mulder van ING met Rick Rebergen van Keelings
Lange mensen moesten oppassen tijdens het netwerken in de kelder van de Escape Factory
Lange mensen moesten oppassen tijdens het netwerken in de kelder van de Escape Factory