Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Introductie Suprimo, Veiling Zaltbommel"

De merkintroductie vond plaats in de afmijnzaal
De merkintroductie vond plaats in de afmijnzaal
Suprimo Gold is het topsegment van de Klasse 1
Suprimo Gold is het topsegment van de Klasse 1
De producten stonden voorzien van logo uitgestald
De producten stonden voorzien van logo uitgestald
Algemeen directeur Peter van Osch vertelt over Suprimo
Algemeen directeur Peter van Osch vertelt over Suprimo
Er zijn verschillende verpakkingen met het nieuwe merk
Er zijn verschillende verpakkingen met het nieuwe merk
Het logo heeft kenmerken van het logo van de Veiling
Het logo heeft kenmerken van het logo van de Veiling
Marko van Hees koopt de eerste doos Suprimo Gold Witlof
Marko van Hees koopt de eerste doos Suprimo Gold Witlof
Na afloop van de presentatie werd gelijk door gegaan met de aardbeien veiling
Na afloop van de presentatie werd gelijk door gegaan met de aardbeien veiling
De Suprimo pet viel goed in de smaak
De Suprimo pet viel goed in de smaak
Ook de pers moest op de foto
Ook de pers moest op de foto
Er was genoeg promotiemateriaal
Er was genoeg promotiemateriaal
Peter van Osch denkt terug aan de woorden op de nieuwjaarskaart
Peter van Osch denkt terug aan de woorden op de nieuwjaarskaart