Tholen - Wekelijks trekt Jorran van der Meijs zijn colbertje in de aquablauwe huiskleuren aan om een vlog op te nemen voor de socialmediakanalen van BE Fresh Produce. "Aangezien video en social media tegenwoordig dé manier is om een grote groep mensen te bereiken is, zijn we dit gaan doen. We zijn de filmpjes wekelijks gaan opnemen naar inspiratie van Markus van Le Marche."
"Het is gewoon erg leuk om te doen. Eén van de kernwaardes binnen BE Fresh is Fun. Have fun and the rest will follow. Het hoofddoel is om klanten en mogelijke klanten te bereiken, maar we vinden het ook leuk om beroepsenthousiasten te inspireren met iedere week weer nieuwe items."
© BE Fresh Produce
Op de vraag of Jorran veel respons krijgt op de filmpjes, antwoordt hij: "Nou, zeker weten, actie is reactie! Naast klanten en leveranciers krijgen we ook veel reactie van familie en vrienden. Daarnaast levert het ook concrete sales op. Soms zijn klanten zich niet bewust van het feit dat we sommige producten voeren, dus dat is erg leuk."
De filmpjes van de cocktailavocado, de cranberry's en de kiwano zijn de afgelopen maanden het beste bekeken. Het is volgens de commercieel manager niet lastig om wekelijks een nieuw item te bedenken. "Vaak lopen we de loods in en dat is inspirerend genoeg om weer met een grappige video te komen."
Klik hier om de filmpjes te bekijken.
© BE Fresh ProduceVoor meer informatie:
Jorran van der Meijs
BE Fresh Produce
Tel: +31 88 0512 203
[email protected]
www.befreshproduce.com