Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe voorraadmodule in ‘vriend’ voor kasonderhoud

AMIGO - All Maintenance In Good Order: de app waarmee (glas)tuinbouwbedrijven hun service en onderhoud eenvoudig en overzichtelijk regelen – lanceert een nieuwe module: Voorraadbeheer. Vanaf nu kunnen gebruikers in één overzicht zien welke onderdelen nog op voorraad zijn, wat bijna op is en wat op tijd besteld moet worden.

In de glastuinbouw heb je geen tijd voor verrassingen. Eén kapot onderdeel kan direct gevolgen hebben voor teelt, planning en kosten. Als iets niet leverbaar blijkt, ben je al te laat.

Onderhoud is behoud
Het behoud van een bedrijf begint met op tijd weten waar je staat en wat er nodig is, daar hoort de voorraadmodule bij.

Dagelijks horen Roy Bransen en Bas Kleijweg van AMIGO van (glas)tuinbouwondernemers en technische diensten dezelfde herkenbare situaties: "We dachten dat we nog een reserve hadden, maar die bleek allang gebruikt." Of: "Alles zit in losse lijstjes en Excel, maar niemand ziet het totaal." En: "Het was niet leverbaar, hadden we maar eerder besteld."

Precies daarom is deze module ontwikkeld. "Een eenvoudige manier van voorraad beheren, zodat je onverwachte verassingen voor bent", aldus de bedenkers van de app.

© AMIGO
Roy Bransen, Bas Kleijweg en Joss Krijger

Wat levert het op?
Met de nieuwe module creëer je controle en inzicht: je ziet in één oogopslag wat er ligt, wat er bijna op is en wat besteld moet worden. Door een minimale voorraad in te stellen zien gebruikers direct of er een tekort is en hoeveel er moet worden bijbesteld. Daardoor kun je vroeg handelen en voorkom je stilstand op de drukste momenten. Het geeft rust en haalt de stress en chaos uit het onderhoudsproces.

Na maanden ontwikkelen en testen met gebruikers en klanten staat de module live in de app.

AMIGO: geen platform vol knoppen, maar je 'vriend' in onderhoud
De app is ontwikkeld vanuit de praktijk. "Glastuinbouwbedrijven hebben het druk, en als machines of installaties voor storingen zorgen, staat alles onder druk en lopen de kosten op. Met AMIGO ben je storingen voor en blijf je bedrijf draaien."

Voor wie en abonnement
De app is beschikbaar voor elk bedrijf, van groente tot aan sierteelt. Service en onderhoud is in ieder bedrijf actueel. Nieuwe gebruikers starten met een introductieplan en een duidelijke uitleg van het AMIGO-team. Voor 150 euro per maand kan je AMIGO gebruiken. De prijs blijft hetzelfde, ook met de nieuwe module.

Een bakkie met een demo?
Wil je weten hoe AMIGO je bedrijfsactiviteiten efficiënter kan maken, of heb je simpelweg wat vragen? Roy Bransen en Bas Kleijweg komen graag vrijblijvend langs voor een bakkie en een demo.

Voor meer informatie:
AMIGO
+31 174 262 459
[email protected]
https://your-amigo.com/

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer