PLUS start met een nieuwe merkcampagne waarbij ze willen laten zien dat ze dagelijks lokaal het verschil maken. "Bij PLUS maken 440 winkels het verschil in hun buurt. Of het nu gaat om de sponsoring van de lokale sportclub, het thuisbezorgen van de boodschappen of net dat beetje extra doen voor klanten die dat nodig hebben", zo laat de formule weten tijdens de lancering van de campagne met de merkbelofte: We doen met je mee. PLUS
© PLUS RetailHenk van Harn, commercieel directeur PLUS
Daarmee nemen ze afscheid van de slogan: 'Goed eten, daar houden we van.' Henk van Harn, commercieel directeur PLUS: "In een wereld die steeds efficiënter en anoniemer wordt, groeit de behoefte om gezien te worden. De meeste supermarkten voelen inwisselbaar, maar bij PLUS voel je nog de oprechte aandacht voor elkaar. We hebben een heldere ambitie: 440 keer de meest geliefde supermarkt in de buurt zijn."
Nieuwe campagne en visuele identiteit
De nieuwe merkpositionering wordt ondersteund door een landelijke campagne met een vernieuwde visuele identiteit en een aangescherpte communicatiestijl. De campagne start deze week en is zichtbaar via televisie, radio, online, social media, instore communicatie en abri's.
Henk van Harn: "De nieuwe campagne laat zien wat PLUS uniek maakt: de menselijke maat. Dat we een stapje extra zetten voor onze klanten. De toon is persoonlijk, opgewekt en daadkrachtig. Waardoor de communicatie dichtbij voelt en verbindt, dit past bij onze winkels die lokaal geworteld en verbonden zijn met de buurt."
Klik hier voor de nieuwe commercial van PLUS - We doen met je mee