Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"De Groenteman Daar krijg ik Geen Genoeg van"

Imagocampagne voor de groenteman

Branchevereniging AVN heeft een boodschap voor de Nederlandse consument: De Groenteman Daar krijg ik Geen Genoeg van. "Het is een boodschap die we allemaal weer top of mind moeten hebben", aldus de branche. Op 10 november starten ze met een grote (online) advertentiecampagne. Ze adverteren op Instagram, Facebook, YouTube en via video advertising. AVN - leden kunnen zich hierop voorbereiden en actief aan meedoen.

AVN is al meer dan een jaar bezig met de voorbereidingen voor de grootse imagocampagne voor de groenteman. "Met een frisse, moderne campagne willen we (opnieuw) laten zien dat je voor lekkere, verse producten, deskundig advies en ambachtelijke maaltijden bij de groenteman moet zijn", laten ze weten. "Sinds 2024 werkt AVN samen met verschillende versspecialisten aan een frisse, eigentijdse uitstraling die de groenteman weer zichtbaar maakt. Hier heb je een sterk verhaal voor nodig, ondersteund met herkenbare beelden en een krachtige boodschap die blijft hangen."

Mijngroenteman.nl
Onlangs is de nieuwe website www.mijngroenteman.nl live gegaan, het centrale platform voor de consument. Daar laten ze consumenten zien hoe onmisbaar de groenteman is in het dagelijks leven.

"Op de site vertellen we ons verhaal: de lekkerste producten, vakmanschap, versheid en persoonlijk advies. Ook komt de liefde voor het product, de kennis van het seizoen en de aandacht voor de klant naar voren. Alles wordt met een knipoog gedeeld, zodat het goed blijft hangen bij consumenten."

AVN-leden zijn extra zichtbaar
Een van de belangrijkste onderdelen van de website is de winkelzoeker. Daarmee vinden consumenten in een paar seconden de groenteman bij hen in de buurt. "Zo brengen we de consumenten direct in contact met de groenteman." AVN-leden zijn hier direct in opgenomen.

Maar het echte verschil maak jij - in de winkel en online
"De effectiviteit van de campagne hangt ook af aan hoe deze wordt opgepakt door onze leden. Naast de online zichtbaarheid, is het van belang dat deze ook op de belangrijkste plek zichtbaar wordt, in de winkels zelf. Leden kunnen hiervoor de socialmediaberichten delen en een gratis raamsticker aanvragen. In de komende weken ontvangt ieder lid online materialen via de mail."

Voor meer informatie:
Ambachtelijke Versdetailhandel Nederland (AVN)
Horaplantsoen 20
6717 LT Ede
Tel.: +31 (0)318 440 222
[email protected]
www.avn.nu

Gerelateerde artikelen → Zie meer