Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Als groenteboer klanten werven met LinkedIn? Het kan!

Dat LinkedIn een krachtig netwerkplatform is voor ondernemers, weten de meesten wel. Maar dat het óók werkt voor een groenteboer? Daar kwam Tim van Ooijen van MOES onlangs achter.© Tim van Ooijen, LinkedInTim met zijn nieuwe fans

"Nieuwe klanten met LinkedIn? Mooie en prachtige verhalen van al mijn zakelijke connecties, maar voor mij als groenteboer? Nee, daar geloofde ik nooit echt in. Toch was daar een maand of 3 geleden mijn eerste klant die via LinkedIn bij ons terechtkwam of ja, eigenlijk andersom. Via LinkedIn kwam ik bij hem terecht," vertelt Tim.

Hij volgde zijn potentiële klant Ronald namelijk al enige tijd vanwege zijn inspirerende posts over AI tot hij hem persoonlijk aansprak op de markt in Woudenberg waar bij stond. Als goede verkoper begon het gesprek over ChatGPT, maar eindigde natuurlijk bij zijn groenten en fruit. Bij MOES op de markt worden namelijk alleen lekkere en hele lekkere aardappelen, groenten en fruit verkocht.

En met succes: Ronald nam wat mee bij MOES en was meteen enthousiast. "Het leukste was dat ik dezelfde middag nog een berichtje kreeg: 'De mandarijnen zijn alvast top!' Zo hebben wij er weer een nieuwe fan bij en hij zijn lekkere mandarijnen."

Bron: LinkedIn Tim van Ooijen

Voor meer informatie:
MOES
[email protected]
www.moes.nu

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer