Vandaag is het precies 30 jaar geleden dat Tasty Tom voor het eerst verscheen voor de klok van ZON in Venlo. Voor ZON Unigrow, verantwoordelijk voor de sales en marketing van Tasty Tom, is dit een bijzondere mijlpaal die symbool staat voor drie decennia samenwerking, kwaliteit en marktontwikkeling.
Van smaaktomaat tot sterk merk
Wat in 1995 begon als een vernieuwende smaaktomaat, groeide in de loop der jaren uit tot een merk dat in binnen- en buitenland bekendstaat om zijn smaak en kwaliteit. De kracht van Tasty Tom zit al 30 jaar in zorgvuldige teelt, vakmanschap en herkenbare smaak.
© Tasty Tom
Viering met medewerkers en partners
Het jubileum werd vandaag feestelijk afgetrapt met taart voor alle medewerkers van Vereijken Kwekerijen en een traktatie bij de klok van ZON. Daarnaast lanceerde ZON Unigrow een speciale jubileumfilm, waarin de geschiedenis van Tasty Tom – van de eerste smaaktomaat tot het sterke merk van vandaag – wordt verteld. In deze film speelt ook oud-teler Ton Janssen, boegbeeld en PR-man van het eerste uur, een prominente rol. Daarmee benadrukt ZON Unigrow dat succes niet alleen gaat over productkwaliteit, maar ook over de mensen, samenwerking en passie die Tasty Tom groot hebben gemaakt.
© Tasty Tom
Vooruitblik: festiviteiten en winacties
Het 30-jarig jubileum van Tasty Tom wordt dit jaar verder gevierd met festiviteiten en winacties, waarmee het merk nog dichter bij de consument wordt gebracht. "Wat we door de jaren heen samen met onze telers hebben bereikt, maakt me enorm trots," zegt Ine van Kleef, Marketing Manager bij ZON Unigrow. "Tasty Tom is in 30 jaar uitgegroeid tot een sterk merk in de markt en samen met onze telers en klanten kijken we met vertrouwen uit naar de toekomst."
Voor meer informatie:
Tasty Tom
[email protected]
www.tastytom.nl