Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jubileumeditie Freshride haalt recordbedrag van €108.000 op voor goede doelen

De vijftiende editie van de Freshride, de jaarlijkse sponsorfietstocht voor de AGF-branche, heeft afgelopen zaterdag een recordbedrag van €108.000 opgeleverd. Nog nooit eerder werd er zoveel geld ingezameld. Een extra bijzondere mijlpaal in dit jubileumjaar. Van dit bedrag gaat €100.000 naar de Erasmus MC Foundation en €8.000 naar lokale goede doelen: Carma Centrum in Naaldwijk en Vitis Welzijn (ten behoeve van de Plusbus).

© Freshriders

De tocht van ruim 200 kilometer begon onder begeleiding van motorrijders en de bezemwagen bij Kwekerij Overgaag; de 100 km startte hier later. Onderweg werden diverse bedrijven in de AGF-keten bezocht, met tussenstops bij Lans en Vitensa en een lunch bij Simons Paviljoen in Geervliet. De jubileumrit eindigde, net als de start, bij Kwekerij Overgaag, waar de deelnemers feestelijk werden ontvangen met een barbecue.

De Freshriders overhandigde afgelopen zaterdag een cheque ter waarde van €100.000,- aan de Erasmus MC Foundation. Zij besteden dit bedrag aan verder onderzoek en ontwikkeling in de strijd tegen kanker. Kees Stijger, medeorganisator van de Freshride, benadrukt hoe bijzonder dit resultaat is: "Dat we in ons vijftiende jaar dit recordbedrag van €108.000 mogen ophalen, vervult ons met enorme trots en dankbaarheid. Dit laat zien hoe krachtig samenwerking kan zijn – juist in een jubileumjaar."

© Freshriders

Naast de sponsoren van de groentedozen, zijn er veel bedrijven die een steentje bijdroegen aan de Freshride, allemaal uit de AGF-branche. Syngenta sponsorde de lunch, Greenpack verpakte belangeloos de groentedozen, Harvest House ondersteunde bij de organisatie en Kwekerij Overgaag verzorgde het feestelijke onthaal bij de finish en de daarbij horende barbecue.

Voor meer informatie:
Freshride
[email protected]
www.freshriders.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer