NJ Witkamp kijkt terug op een mooi jaar waarin het bedrijf opnieuw duidelijke stappen in de groei heeft gezet. Met een versterkt team, de uitbreiding van het eigen merk Jackpot en een steeds bredere klantenkring, wil de organisatie dit winterseizoen nadrukkelijk verder bouwen.
Jackpot breidt verder uit
"Het merk Jackpot begon ooit als een label voor trostomaten, maar is inmiddels uitgegroeid tot een herkenbaar kwaliteitsmerk binnen de AGF. Dit jaar is het pakket verder uitgebreid met Turkse aubergines, puntpaprika's en reguliere paprika's. Jackpot staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Het merk helpt ons om onze producten herkenbaar en onderscheidend in de markt te zetten. Door het assortiment dit jaar verder uit te breiden, kunnen we klanten nog beter bedienen en onze groeiambities waarmaken," vertelt Morris Peters van NJ Witkamp.
© Witkamp
Winterseizoen: van standaard naar compleet pakket
© WitkampWaar NJ Witkamp vroeger vooral bekend stond als leverancier van de standaard kasgroenten
zoals paprika, tomaten en komkommers, staat er vandaag de dag een uitgebreider team klaar om een veel breder programma neer te zetten. Het winterseizoen is daarin een belangrijk speerpunt. Naast het vertrouwde pakket kasgroenten biedt NJ Witkamp inmiddels ook een ruimer aanbod, waardoor klanten steeds vaker terechtkunnen voor een compleet assortiment. Daarmee ontwikkelt de onderneming zich stap voor stap richting de rol van totaalleverancier en kan er flexibeler worden ingespeeld op de dynamiek in de markt.
Frisse kracht: Sidar Dogan
Eén van de nieuwe gezichten binnen het team is Sidar Dogan. Hij richt zich op het versterken van de positie van NJ Witkamp in het Spaanse seizoen. "Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan en onze positie in de markt verder te versterken. Paprika is één van de producten waar ik me mee bezighoud, maar zeker niet het enige. Ik richt me ook op klasse II handel, waarmee we nieuwe klanten bereiken en ons afzetgebied vergroten. Met mijn enthousiasme en motivatie hoop ik mijn steentje bij te dragen aan de verdere groei van NJ Witkamp."
© Witkamp
"Europa blijft de kernmarkt voor NJ Witkamp. Hier liggen de belangrijkste samenwerkingen met zowel klanten als leveranciers, en dit vormt de basis waarop ons bedrijf verder bouwt", vertelt Morris. "Tegelijkertijd groeit de internationale reikwijdte gestaag: NJ Witkamp levert inmiddels wereldwijd. Vanuit het hart van Westland weet ons bedrijf steeds meer afnemers te bereiken, waarbij betrouwbaarheid en korte lijnen altijd centraal blijven staan."
Vooruitblik winterseizoen
NJ Witkamp kijkt vol vertrouwen uit naar het komende seizoen. "Met een sterker team, de uitbreiding van het Jackpot-merk en een veel breder winterprogramma wil het bedrijf deze winter op alle fronten verder doorgroeien."
Voor meer informatie:
Sidar Dogan
NJ Witkamp
Tel: +31 174 282 910
Mob: +31 6 39 22 48 40
[email protected]
www.witkamp.nl