Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klasse II AGF via postorder de markt op

Al acht jaar zet 'bietenredder' Pascal Lukas zich in voor de inkoop en verkoop van groenten en fruit die niet aan de strenge handelsnormen voldoen. Inmiddels is het idee van de 'reddersdozen' volledig ontwikkeld en kunnen deze landelijk via postorder worden geleverd. Om nog beter in te spelen op de groeiende trend van gezonde voeding, heeft Pascal Lukas uit de Oberpfalz samen met zijn broer Moritz een nieuw concept ontwikkeld, genaamd Fruvi.

© Fruvi

Prijsverhoging van 30 procent
Volgens Lukas is het assortiment van de dozen met klasse II product vooral in de zomer erg divers. "We passen onze mixdozen aan op basis van de seizoensgebonden beschikbaarheid van groenten en fruit. Op dit moment kunnen we beschikken over zowel lokale als geïmporteerde producten, bijvoorbeeld uit Spanje." De broers worden ook geconfronteerd met aanzienlijke kostenstijgingen. "Helaas moeten we deze verhoogde kosten doorberekenen aan onze klanten. Sinds de coronaperiode lijken de prijzen met wel 30 procent gestegen te zijn," vertellen ze.

© Fruvi

Gezondheidsstijl omarmen
Het belangrijkste doel van het nieuwe Fruvi-concept is het bevorderen van gezonde voeding in de meest uitgebreide zin, zegt Lukas. Klanten worden bediend via verschillende kanalen, zowel fysiek als online. "Naast onze online winkel voor zowel particulieren als bedrijven, hebben we ook fysieke winkels waar we niet alleen verse groenten en fruit van handelsklasse I aanbieden, maar ook andere gezonde producten zoals meeneemmaaltijden. De Fruvi-leveringen worden verpakt op de hoofdlocatie in Neumarkt in de Oberpfalz, terwijl de Rübenretter-dozen worden verpakt door onze partner Naturkost West."

De merknaam Fruvi weerspiegelt de kernwaarden fruitiness en vitaliteit. "Binnen het concept zijn de mogelijkheden om actief bij te dragen aan de maatschappelijke trend van een gezondere levensstijl beperkt, omdat we afhankelijk zijn van het aanbod. Met Fruvi bieden we gezondheidsbewuste klanten een breed assortiment aan themaboxen en videoseries in onze online shop, waarmee zij hun vitaliteit kunnen bevorderen. Dit is bijzonder populair bij veel consumenten, bij zowel sporters als gezinnen. Ons belangrijkste doel is om met Fruvi een merk te creëren dat zich richt op gezondheid en de trend naar een gezondere levensstijl ondersteunt met de juiste producten."

Voor meer informatie:
Pascal Lukas
M & P Handels GmbH
Alois-Senefelder-Straße 20
92318 Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland
Telefoon: +49 9181 4624299
[email protected]
www.fruvi.de
https://www.ruebenretter.de/

Gerelateerde artikelen → Zie meer