Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Laten zien waar we voor staan en waar we naartoe willen"

Schenkeveld en Harting Holland zien er nét even anders uit. En dat is geen toeval. "We hebben onze huisstijl vernieuwd. Niet zomaar voor de vorm, maar omdat het tijd was voor een frisse wind. Een uitstraling die past bij wie we nu zijn: één van de top 5 bedrijven in de tuinbouwsector. Daar mogen we best zichtbaar trots op zijn, toch?"

De stappen die Schenkeveld en Harting Holland zetten, vormden de aanleiding voor het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl die beide organisaties weerspiegelt. De familiebedrijven hebben namelijk hun krachten gebundeld in een nieuwe combinatie met gedeeld eigenaarschap. "Van twee sterke merken bewegen we nu naar één herkenbare look & feel."

Het logo van Schenkeveld heeft een vertrouwde, maar frisse upgrade gegeven. "Af en toe een logo vernieuwen is slim. Zo blijven we zichtbaar, modern én herkenbaar voor onze partners en medewerkers. Tegelijkertijd hebben we het logo van Harting Holland omgevormd. Daarbij behouden we het vertrouwde donkerblauw van Harting Holland én introduceren we een frisse, groene kleur die symbool staat voor groei, innovatie en onze gedeelde toekomst. De aanpassingen in onze huisstijl laten zien waar we voor staan en waar we naartoe willen. Het betekent niet dat we het verleden loslaten, maar wel dat we met de tijd meegaan."

De nieuwe huisstijl is:

  • Een eenheid van de logo's van Schenkeveld én Harting Holland.
  • Verfrissend & vernieuwend: met meer kleur, organische vormen en een nieuw geschreven lettertype.
  • Duurzamer & chiquer: onze uitstraling sluit beter aan bij onze toekomstvisie en kernwaarden.
  • Een logo met geschiedenis: ooit ontworpen ter ere van het 75-jarig bestaan van Schenkeveld, maar nu in een vernieuwde context.
  • Meer online kracht: met een compleet vernieuwde website, klaar voor de toekomst.

Ontdek de volledig vernieuwde website van Schenkeveld via www.schenkeveld.co
Bekijk de nieuwe update van Harting Holland op www.hartingholland.nl

Voor meer informatie:
Harting Holland
[email protected]
www.hartingholland.nl

Schenkeveld
[email protected]
www.schenkeveld.co

Gerelateerde artikelen → Zie meer