Tholen - Afgelopen week zette Gebrs van Aarle een stap richting de verbetering van hun digitale bestelproces. De groothandel wil aan het einde van het jaar volledig omnichannel zijn. Om dit te realiseren zijn ze een samenwerking aangegaan met Cloudsuite. "De doelstelling is dat het een prijswinnend platform moet worden op het gebied van klantvriendelijkheid. We geloven dat deze stap niet alleen onze online aanwezigheid zal versterken, maar ook onze klanten een superieure online winkelervaring zal bieden", aldus Marc Ehlert, commercieel manager bij Gebrs van Aarle.
Marjon van Aarle en een vertegenwoordiger van Cloudsuite bekrachtigen de samenwerking
Met de ondertekening van het contract werd het officiƫle startschot gegeven van het project. Het e-commerceplatform Cloudsuite zal helpen bij het bouwen van een nieuwe website en webshop voor Gebrs van Aarle. "Met deze strategische samenwerking zet Gebrs van Aarle een grote stap in de richting van een volledig gedigitaliseerd en toekomstbestendig bedrijfsmodel. Als groothandel heeft Gebrs van Aarle specifieke wensen en eisen, waardoor het cruciaal was om een e-commerce platform te vinden dat aan deze behoeften voldoet en de noodzakelijke functionaliteiten biedt voor nu en de toekomst. Dit hebben we gevonden bij onze nieuwe partner, Cloudsuite", legt Marc uit.
Met de implementatie van een nieuw ERP-systeem, dat naar verwachting eind 2024 live gaat, kunnen klanten van Gebrs van Aarle rekenen op een toegesneden online winkelervaring. Cloudsuite zorgt voor een realtime integratie met het nieuwe ERP-systeem, wat resulteert in actuele voorraden, prijzen en een foutloze, snelle transactieverwerking. Daarnaast blijft het platform voortdurend in ontwikkeling, waardoor Gebrs van Aarle flexibel kan inspelen op de voortdurend veranderende markt.
Voor meer informatie:
Gebrs van Aarle
Van Leeuwenhoekweg 39
5482 TK Schijndel
+31 (0)73 5441919
[email protected]
www.gebrsvanaarle.eu