"De stijgende vraag naar zachtfruit en de groei van de Noord-Amerikaanse markt zijn enkele van de focuspunten voor ons bedrijf wat betreft 2024", vertelt Jesus Ortiz, COO van GROWA. "Canadese projecten vragen om kassen die zijn afgestemd op specifieke behoeften van de klant, kennis, ervaring, kwaliteit en technische service."
De naamswijziging van het bedrijf, voorheen Stolze Mexico, naar GROWA eerder dit jaar, is een strategische verschuiving op het gebied van identiteit. Momenteel is het bedrijf actief betrokken bij verschillende projecten.
In november nam GROWA deel aan de ExpoAgroalimentaria en dat was volgens Jesus een groot succes. "We hadden ongeveer 1.200 bezoekers op onze stand, en we konden onze systemen laten zien aan verschillende nieuwe klanten voor nieuweprojecten voor 2024."
Het team is positief over het komende jaar en kijkt uit naar verdere professionalisering van de engineering afdeling. "Veel van onze klanten op de beurs waren geïnteresseerd in onze 3D Revit-ontwerpen", vertelt hij. Dat zorgde voor een succesvolle verkoop van meerdere projecten.
Engineering is altijd de kern van het bedrijf geweest en dat is het nog steeds. "Ons team op het kantoor in Spanje is druk bezig met lopende projecten. Een ervaren team zet zich in om tekeningen te leveren voor middel- en hightech projecten. Irrigatie, verwarming en automatisering zijn kerndisciplines voor ons bedrijf."
Jesus zegt dat de vraag op de zachtfruitmarkt, de groei van de Noord-Amerikaanse sector en de vraag naar op maat gemaakte systemen in Canada potentiële groeikansen zijn.
Jesus bedankt Theo Stolze, medeoprichter en manager van de Nederlandse faciliteiten, voor zijn deelname aan het recente evenement. "Ons bedrijf en onze producten hebben met bekendheid gekregen hierdoor. We zijn positief over de kansen die er liggen op tuinbouw- en zachtfruitmarkt."
Voor meer informatie:
GROWA
Irapuato, México
Tel.: +52 462 607 02 77
[email protected]
https://growa.com/