Jan Willem Grievink heeft een scherpe analytische kijk op retail en foodservice. Hij was 18 jaar directeur van het Food Service Instituut Nederland en schreef boeken over categoriemanagement. De categorie AGF krijgt ook de focus in het gesprek dat Maurice Wubben voor zijn podcast 'Van Kas tot Consument' met Jan Willem had.
Het gesprek gaat over online bestellingen, gemak, de rol van bio, databronnen die in out-of-home ontbreken, verspilling, buiten de deur eten, de toekomst van kleine regionale supermarkten en nog veel meer. Beluister de podcast hier.

Abonneren
Vacatures
- (junior/aankomend) Sales Manager
- Teeltspecialist Flower Trials & Home Garden
- Commercieel Directeur
- Warehouse Quality Control
- Operationeel manager / MT-lid
- Product Manager speciale orchideeën
- Supply Chain Manager
- Vice President of Growing Operations
- Administratief medewerker
- Inkoper
Weer
Jan Willem Grievink ziet datagebrek over out-of-home
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-11-30 "Consument in de EU is de dupe van inkoopprijsverschillen tussen supermarkten"
- 2023-11-30 Picnic is toekomstbestendig, veel retailers niet onderscheidend genoeg
- 2023-11-29 Eerste Boon's Markt geopend in Limburg
- 2023-11-29 Looye Kwekers organiseert grootschalige consumentenwedstrijd in december
- 2023-11-28 Vershal Boontjes blijft maar doorgroeien
- 2023-11-28 Versateljee opent automatenshop in ziekenhuis
- 2023-11-24 AGF-standhouders op de 34e editie van Horeca Expo Gent
- 2023-11-24 AGF-categorie Aldi België: lokale pareltjes en sterke leveranciersbanden
- 2023-11-22 Schotse voedselbanken 'vrezen de winter' nu de vraag stijgt
- 2023-11-21 De Groentespecialist: Traditioneel vakmanschap in nieuw jasje
- 2023-11-21 "Soms heeft de introductie van een product jaren nodig, maar de kracht van herhaling loont"
- 2023-11-20 Tandje erbij in de Fruitschuur na sluiting Boertje Baars
- 2023-11-17 “Thuisverbruik groenten en fruit daalt, maar ligt nog boven niveau pre-corona"
- 2023-11-16 Online supermarkt Crisp haalt €35 miljoen op voor groei
- 2023-11-15 Jimmy Loves Food faciliteert de duurzame doelstellingen van de klant
- 2023-11-13 Wessels neemt per 1 januari Doodeman Groente en Fruit over