Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Af-/bijschrijvingen en saldo ING weer correct zichtbaar

De problemen met de weergave van af- en bijschrijvingen in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App die gisteren ontstonden, zijn opgelost. De af- en bijschrijvingen zijn weer volledig zichtbaar in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App. Ook wordt het saldo weer correct weergegeven.

Achtergrond
Klanten van ING konden gisteren niet de volledige af- en bijschrijvingen zien in Mijn ING en via de Mobiel Bankieren App. Bij een deel van de klanten waren de incasso afschrijvingen nog niet allemaal zichtbaar. Ook was het mogelijk dat er een dubbele afschrijving zichtbaar was, wat inmiddels is gecorrigeerd.


Bron: ING
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer