Onlinesupermarkt Picnic heeft 2022 afgesloten met een verlies van 208,7 miljoen euro. Dat is fors meer dan in 2021, toen er 114,7 miljoen verlies werd geleden. De netto-omzet van het bedrijf steeg het afgelopen jaar met met 27,7% naar 918,3 miljoen euro. Topman Michiel Muller stelt dat het gestegen verlies een gevolg is van overcapaciteit na de coronacrisis en de investeringen die werden gedaan in logistiek en uitbreiding van activiteiten. De onderneming zal blijven vasthouden aan de ambitie om snel te groeien.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Supermarkten krijgen hulp bij inzicht in uitstoot per product
-
Belgian Fresh Food Institute wil kinderen Fruitwise maken
-
Banaan en komkommer populaire boodschap bij Thuisbezorgd.nl
-
Meer prijsverhogingen komkommer, uitval bij aardbeien
-
Kerstcommercials 2025: van mainstream sentiment tot prijsbewuste feestvreugde
-
Karlsruher groothandelsmarkt profiteert van gemeentelijke steun, maar modernisering blijft uitdaging
-
Bijna 7 procent Nederlandse bedrijven ervaart problematische schulden
-
Kleine speler Corazon opent winkel met uitsluitend gezond voedsel
-
Groei Europese retail houdt aan, Nederland springt eruit met daling faillissementen
-
Consolidatie in retail neemt toe door aanhoudende druk