Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Job Struijk, internationaal accountmanager GFS bij Looye Kwekers:

“Onze Looye Honingtomaten zijn tijdelijk bekroond met koningssteker”

Tholen – De voorpret voor koningsdag is al een beetje begonnen bij Looye Kwekers en hopelijk is dat doorgezet naar AGF-specialisten. Afgelopen maandag startte Looye Kwekers namelijk met het bekronen van de Looye Honingtrostomaat met een speciale oranje koningssteker, met op het label koning tomaat in plaats van honing tomaat. Door het chique zwart en één letter tijdelijk te vervangen door het feestelijke oranje en het woordje koning in plaats van honing, knallen de tomaten nog beter uit het schap, vertelt Job Struijk, internationaal accountmanager GFS bij Looye Kwekers. “Hoewel we altijd zeggen: “proeven is geloven”, is zichtbaarheid ook heel belangrijk. Met deze opvallende actie willen we juist daarvoor zorgen.”

De marketing afdeling bedacht deze ludieke actie exclusief voor kopers in het groothandelskanaal. Twee weken lang worden de dozen met 3 kilo Looye Honingtomaten uitgeleverd met het koninklijke label.’ Job: “Aanleiding voor deze actie is ook dat koning nu 10 jaar op de troon zit. We hopen specialisten hiermee ook te kunnen ondersteunen in hun koningsdagacties richting consumenten. Ze kunnen er zelf ook heel gemakkelijk hun voordeel mee doen.”

Looye Kwekers levert tot aan Koningsdag de tomaten uit met de speciale oranje stekers. "We vinden het leuk om als merk om op actualiteiten in te spelen en onze passie voor tomaten te delen. Daarom krijgen ze ook altijd speciale aandacht. Alleen de meest smaakvolle en meest stijlvolle tomaten mogen als Looye Honingtomaten naar de winkel. Dat betekent dat elke tomaat eerst door een strenge keuring gaat. Elke tros die we plukken bekijken we aandachtig en ons smaakpanel neemt steekproeven om de smaak te bewaken. Omdat we zo streng zijn, krijgt elke uitgeselecteerde tros, wat slechts 20 procent van onze oogst is, de eretitel Looye Honingtomaten door middel van een steker. Deze steker hebben we komende twee weken  vervangen door de Koningtomaten steker”, besluit Job.

Voor meer informatie:
Job Struijk
Looye Kwekers
job.struijk@looye.com 
T:+31(0)612021501
info@looye.com 
www.looye.com