"In onze bestverkopende producten zitten onder meer Westlandse tomaten en Westlandse courgettes. We zijn trots op deze regio, maar we zijn ook niet wereldvreemd en dat is meteen de sleutel tot ons succes", vertelt Sjoerd Henstra van Raaskal Foodcreators tegen AD. Het bedrijf produceert verse en innovatieve producten waarmee ze restaurantkwaliteit naar de mensen thuis willen brengen.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Beperkte aanvoer Spaanse komkommers zorgt voor ongekend hoge prijzen"
-
Azerbeidzjan verhoogt tomatenexport met 21,9% in 2025
-
Franse kluitsla op water verovert supermarkt met langere houdbaarheid
-
Witte en roze aardbeien winnen terrein naast rode rassen
-
Georgië importeert in tien maanden ruim 21.000 ton tomaten
-
Marokko breidt groei paprika-export verder uit
-
"Late, maar goede start Canarisch tomatenseizoen"
-
"Voorkeur voor rendement bij retail in de winter zet lokale belichte tomatenmarkt onder druk"
-
Totale Europese AGF-productie bedraagt 63,5 miljoen ton in 2024
-
"Opvallende vraag naar gember- en kurkumaplanten nu teelt beter haalbaar blijkt"