Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Raphael Eldaery, Daily-Delivered:

"In deze tijden zien we een stijgende behoefte aan snel transport"

Tholen - Bewaring wordt een alsmaar duurdere kostenpost. Bovendien is er een stijgende behoefte aan flexibiliteit in de groenten- en fruithandel, waardoor snel transport steeds belangrijker wordt. Het was een reden voor Raphael Eldaery om met zijn bedrijf Daily-Delivered aan deze vraag te voldoen. "We doen ook gewoon transport, maar zien dat er steeds meer behoefte is aan spoedtransport binnen de sector."

Het bedrijf, gevestigd in Den Haag, richt zich hiervoor op voornamelijk Nederland en Belgiƫ. "Als een bedrijf snel product nodig heeft, komen ze terecht bij mij. Binnen een half uur is er dan een chauffeur die de gewenste groenten of fruit bij de telers ophaalt en vervolgens aflevert bij de klant. Het is een manier om snel en vers producten beschikbaar te hebben bij een aanvraag. Zeker gezien het feit dat bewaring op het moment niet even voordelig is. Bovendien wil je als bedrijf de groenten en fruit niet te lang in de koelcel hebben liggen", legt de jonge ondernemer uit.

Zo wil Daily-Delivered zich onderscheiden binnen het transportlandschap en heeft het al klanten in de regio's van Rotterdam, Amsterdam, Brabant, Groningen, Den Haag, het Westland en Poeldijk . "We rijden eigenlijk door heel Nederland door op het moment, maar willen hierin graag uitbreiden. Het is belangrijk om ambitieus te zijn en zien dat er meer en meer behoefte aan is om een dergelijke opdracht extern te laten doen."

Een manier waarop Raphael op de toekomst in wil spelen is door de ontwikkeling van een eigen app. "Op het moment zijn we nog bezig met het ontwikkelen van het platform. Men moet het eigenlijk zien als een tussenpersoon tussen klant en leverancier. Wanneer men snel iets nodig heeft, kan de opdracht via de app worden verstuurd, waarna wij hem binnen krijgen en binnen 'no time' de gewenste producten leveren. Een online dienst waarbij de klant eigenlijk alleen in hoeft te voeren waar iets opgehaald en gebracht dient te worden; het zorgt voor een bepaalde mate van ontzorging."

Voor meer informatie:
Raphael Eldaery
Daily-Delivered
+31 (0)6 43 49 71 55
info@daily-delivered.nl