2021 was het allerbeste jaar ooit voor de supermarkt, maar zit de super op de top van haar productlevenscyclus? Marlies Dekkers van De Nieuwe Wereld ging in gesprek met Laurens Sloot - Hoogleraar Entrepreneurship in Retailing aan de Rijksuniversiteit Groningen en oprichter en directeur van de EFMI Business School - over digitalisering, verduurzaming en gezondheid.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Mercadona neemt Logifruit over
-
"Vanaf zaterdag gaat het los"
-
Komkommerkoorts: prijs schiet als raket omhoog
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Supermarkten krijgen hulp bij inzicht in uitstoot per product
-
Belgian Fresh Food Institute wil kinderen Fruitwise maken
-
Banaan en komkommer populaire boodschap bij Thuisbezorgd.nl
-
Meer prijsverhogingen komkommer, uitval bij aardbeien
-
Kerstcommercials 2025: van mainstream sentiment tot prijsbewuste feestvreugde
-
Karlsruher groothandelsmarkt profiteert van gemeentelijke steun, maar modernisering blijft uitdaging