Ketchupflessen verrijkt met plantbaar tomatenzaadetiket

Heinz biedt consumenten in Sao Paulo de kans om tomaten te telen via een plantbaar etiket.

De limited edition verpakking, waarmee Heinz het hoofdbestanddeel van Heinz Ketchup bij Zuid-Amerikaanse consumenten nog eens extra onder de aandacht brengt, moedigt klanten aan om in hun eigen tuin tomaten te gaan kweken.

Als onderdeel van de 'Tomato First' campagne, ontwikkeld door reclamebureau Africa in Brazilië, viert de groene-vingers-actie de rijpe rode tomaten die in elke fles worden geperst. De campagne is bedoeld om de biologische oorsprong van de favoriet op de eettafel duidelijk te maken en promoot het feit dat Heinz zijn tomaten plant en teelt volgens de hoogste tuinbouwnormen om de perfecte smaak te verkrijgen.

Luana Sa van Heinz Brazilië: "We merkten dat veel mensen nog steeds niet geloven dat Heinz Ketchup in essentie van tomaat is gemaakt. Met deze actie willen we laten zien dat onze ketchup deze uitgesproken smaak heeft, omdat we tomaat in de eerste plaats uit onze zaden, Heinz Seeds, halen die we zelf planten en telen. Het plantbare label versterkt de kwaliteit van Heinz Ketchup, prijst ons hoofdingrediënt en nodigt de consument uit om deel te nemen en meer te begrijpen over dit proces."

De limited-edition flessen zijn alleen te koop in Sao Paulo.

Bron: www.thedrum.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss

© GroentenNieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven