Vorige week opende een nieuwe AGF-speciaalzaak de deuren in het Friese Buitenpost genaamd Grientewinkeltsje. Via Facebook waren eigenaren Melle en Alie Kloosterman al begonnen om klanten te enthousiasmeren, die mochten alvast met wensen en ideeën komen. Leverancier Postuma AGF maakte een impressie van de nieuw gevulde winkel.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Supermarkten krijgen hulp bij inzicht in uitstoot per product
-
Belgian Fresh Food Institute wil kinderen Fruitwise maken
-
Banaan en komkommer populaire boodschap bij Thuisbezorgd.nl
-
Meer prijsverhogingen komkommer, uitval bij aardbeien
-
Kerstcommercials 2025: van mainstream sentiment tot prijsbewuste feestvreugde
-
Karlsruher groothandelsmarkt profiteert van gemeentelijke steun, maar modernisering blijft uitdaging
-
Bijna 7 procent Nederlandse bedrijven ervaart problematische schulden
-
Kleine speler Corazon opent winkel met uitsluitend gezond voedsel
-
Groei Europese retail houdt aan, Nederland springt eruit met daling faillissementen
-
Consolidatie in retail neemt toe door aanhoudende druk