Het marktaandeel van Albert Heijn is tijdens de coronaperiode doorgegroeid, vertelt ceo Marit van Egmond aan Distrifood. De uitrol van het nieuwe winkelconcept en Prijsfavorieten zijn de aanjagers van de groei. "Sinds vorig jaar groeit het marktaandeel en dat is dit jaar niet anders. De strategische koers met de uitrol van ons nieuwste winkelconcept helpt daarbij. Maar ook de Prijsfavorieten hebben wij weer uitgebreid met 250 artikelen naar 1250", aldus de ceo.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Boerderijwinkel Akkerhof wint verkiezing Slechtste Slogan 2025
-
Prijzen Marokkaanse tomaten en paprika's nemen duik; export drie dagen stil
-
Mercadona neemt Logifruit over
-
"Vanaf zaterdag gaat het los"
-
Komkommerkoorts: prijs schiet als raket omhoog
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Supermarkten krijgen hulp bij inzicht in uitstoot per product
-
Belgian Fresh Food Institute wil kinderen Fruitwise maken
-
Banaan en komkommer populaire boodschap bij Thuisbezorgd.nl
-
Meer prijsverhogingen komkommer, uitval bij aardbeien