Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Royaan gaat voor groenteproducten
Snackproducent Royaan gaat zich na het afbreken van de recente fusieonderhandelingen volledig concentreren op de ontwikkeling en productie van hoogwaardige snackproducten. Van Dobben en Kwekkeboom zullen het fundament worden onder de toekomstige ontwikkeling van het hele productassortiment. Naast een hoofdrol voor de twee merkiconen Kwekkeboom en Van Dobben zal Royaan via co-creatie met klanten producten ontwikkelen en produceren die beantwoorden aan de consumentenvraag.
“Met onze nieuwe strategie gaan we heel bewust voor de bovenkant van de snackmarkt”, aldus Bart Bakker, ceo van Royaan Groep. “Er is een markt voor smaakvolle en eerlijke producten waar de consument voor wil betalen. Dat segment willen we laten groeien door samen met grossiers en klant-eindverbruikers (horeca, cafetaria, snackbars) in zowel de Out-of-Home markt als in de retail de premium snackmarkt verder te ontwikkelen.”
Royaan zal begin 2013 een eigen Smaakkeuken openen, waar samen met klanten en leveranciers de ideale ‘snackbeleving’ wordt gedefinieerd en producten in een co-creatie proces worden gemaakt. “Denk aan heerlijke en gezonde productconcepten op basis van soja, granen, groenten of kaas. Onze klanten kunnen op deze wijze veel beter dan nu inspelen op consumenten die bewust en gezond willen leven en in samenwerking met ons hun eigen assortiment aanpassen.”