Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuw initiatief vanuit de agf-sector

Fresh for Life: groenten en fruit in strijd tegen welvaartsziekten

Tijdens de slotmanifestatie van de Ride for the Roses, zondag 9 september jl. in Westland, is Fresh for Life geïntroduceerd. Fresh for Life is een initiatief van Best Fresh Group, Van Nature en FrEsteem met een enthousiaste boodschap: Groenten en fruit zijn niet alleen lekker maar spelen ook een belangrijke rol in de strijd tegen welvaartsziekten. De initiatiefnemers willen met deze boodschap de consumptie van gezonde voeding stimuleren als basis voor het leveren van goede sportprestaties en een gezonde levensstijl. Fresh for Life wil de boodschap van gezonde voeding op een enthousiaste, niet belerende wijze communiceren bij sportieve evenementen.



De drie initiatiefnemers bedachten de naam Fresh for Life en Narville Reclamewerk visualiseerde belangeloos alle uitingen zoals het logo, de website, flyer, etc. Ook Maurice Wubben zette zich als aanjager van dit initiatief pro deo in voor het enthousiasmeren van de diverse partijen. Tijdens de Ride for the Roses vond de introductie plaats op het podium, waarbij de initiatiefnemers het idee toelichtten en motiveerden. Alle deelnemers aan de Ride for the Roses hadden intussen bij de finish een met het Fresh For Life-logo bedrukte goodybag ontvangen met daarin lekkere en gezonde tomaatjes of paprika’s.

Momenteel werken de initiatiefnemers aan het creëren van een breder draagvlak voor Fresh for Life binnen de AGF–sector, zodat de boodschap vaker en met meer slagkracht richting de consument kan worden gecommuniceerd. Partijen die interesse hebben, kunnen zich wenden tot Maurice Wubben via [email protected]

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer