Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
gezonde hapjes van Flandria, Veiling Hoogstraten en Truval

All Day Long viert de zomer met Q-Music

Voor haar zomercampagne was All Day Long dit jaar opvallend aanwezig in het Q-Beach House van radiozender Q-Music. Vakantiegangers aan de Belgische kust werden verwend met een cocktail van leuke muziek én gezonde hapjes van Flandria, Veiling Hoogstraten en Truval, de partners van All Day Long.

Gezonde verrassingen

Voor haar zomercampagne ging All Day Long dit jaar in zee met de radiozender Q-Music. De nationale campagne, gecoördineerd door VLAM, promoot onder de slogan 'Groenten en fruit, da's de klokrond genieten' de boodschap dat meer groenten en fruit eten helemaal niet moeilijk is en dat ze perfect te gebruiken zijn op de verschillende eetmomenten van de dag. De kleurrijke stand van All Day Long genoot in augustus opvallend veel aandacht in het Q-Beach House aan het strand van Oostende. Elke zaterdag verraste het enthousiaste promoteam de talrijke bezoekers met lekkere slaatjes, smoothies en dessertjes op basis van de kwaliteitsproducten van de drie partners: Flandria, Veiling Hoogstraten en Truval. Daarbij lieten ze de vakantiegangers kennismaken met enkele makkelijke en frisse seizoensgebonden recepten. Er werden ook foldertjes uitgedeeld.



Radiospotje ondersteunt campagne

All Day Long kreeg als sponsor ook zendtijd in het Q-Beach House. Rond de nieuwsmomenten stuurde Q-Music telkens een radiospotje (5”) de ether in. “Dit heeft de bekendmaking van de campagne mee ondersteund”, meent Sofie Lambrecht, productmanager groenten en fruit bij VLAM. “Het spotje verwijst tevens naar de website van All Day Long waar de hele maand augustus een wedstrijd liep met mooie prijzen. Dit is een manier om de actie meer in de breedte bekend te maken.” Op www.alldaylong.be wordt tal van informatie over groenten en fruit gebundeld: recepten, nieuwtjes uit de groente- en fruitwereld, tips en weetjes, productinfo, campagneactiviteiten,... Deze site zit sinds enkele maanden in een nieuw kleedje waarbij meer de nadruk wordt gelegd op de zes eetmomenten en de seizoensgebondenheid.



Kim Gevaert verwent

Op 15 augustus was Kim Gevaert, ambassadrice van de campagne, persoonlijk present aan de All Day Long-stand. De Q-DJ's en bezoekers werden door haar verwend met gezonde groentesapjes, smoothies en slaatjes en dessertjes volgens de zes eetmomenten. “Uiteraard spelen we hier met deze actie in op het zomerseizoen en serveren we gerechtjes met producten die nu top zijn en geïnspireerd op de verschillende eetmomenten van de dag. Ik ben persoonlijk erg bewust met voeding bezig en probeer het rijke aanbod van groenten en fruit zoveel mogelijk te benutten”, aldus Kim Gevaert in een kort interview voor radio Q-Music.



Flandria in de picture

Flandria, het keurmerk voor groenten en fruit, was met zijn logo opvallend aanwezig aan de All Day Long-stand. Ook de verzorgde Flandria-productpresentaties en het Flandria-logo op de kledij van de hostesses vormden een interessante blikvanger. “Vakantiegangers aan het strand van Oostende met de typische Flandria-potjes in de hand vormden een bijkomende, leuke promotieact”, besluit Sofie Lambrecht.



www.alldaylong.be
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer