Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
NAVSA lanceert website voor feelGood label
Om meer bekendheid te geven aan het label “feelGood, de la variété dans votre distributeur” heeft het Franse NAVSA afgelopen maand de site www.dafeelgood.fr gelanceerd. De website, zowel gericht op consumenten als op professionals, geeft op eenvoudige wijze de doelstellingen van dit label weer, evenals de betrokken bedrijven, de partners van het programma en voorbeelden van beschikbare producten in de distributeurs van feelGood.
Het doel van het feelGood-label is het aanbieden van een meer gevarieerd aanbod waarin genot en evenwicht gecombineerd zijn. Het assortiment, dat zowel aan officiële voedingseisen als kwantiteitscriteria voldoet, is onder te verdelen in vier productfamilies: verfrissende dranken zonder alcohol, graanproducten, groente en fruit, en zuivelproducten. Deze laatste productvariëteit is optioneel.
Het feelGood-label werd in maart 2011 in Marseille gepresenteerd door de directeur van het JDA, Jean-Marc Nigod en door de voorzitter van de Commission Alimentation, Etienne Patouillet en is officieel voorbereid en gelanceerd door NAVSA. Het ministerie van Voeding heeft het programma “feelGood. De la variété dans votre distributeur” erkend als een stimulans die bijdraagt aan de verbetering van de dagelijkse voeding.