Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

HortiCommunicatie 2012: Meer power in beurscommunicatie

Hoe krijgen tuinbouwbedrijven meer power in hun communicatie voor, tijdens en na een beurs? Daarover gaat het evenement HortiCommunicatie 2012 op 6 september in Bleiswijk. HortiCommunicatie 2012 is een pre-event van Horti Fair en wordt georganiseerd door Hortitrainingen.

Horti Fair is de grootste internationale vakbeurs over Technology, Innovation and Inspiration in Horticulture en vindt dit jaar plaats van 30 oktober tot en met 2 november in Amsterdam RAI. Hortitrainingen verzorgt communicatiecursussen voor tuinbouwbedrijven en is organisator van het nieuwe evenement HortiCommunicatie.



Tijdens HortiCommunicatie kunnen bezoekers kiezen uit een aantal praktische workshops over het verbeteren van hun beurscommunicatie. Directeur Frans-Peter Dechering van Horti Fair: “De keuze is voor een zeer praktijkgericht evenement: anderhalve maand voor het beursseizoen is het namelijk niet de tijd voor nieuwe strategieën, maar wel voor de succesvolle invulling daarvan. Met HortiCommunicatie helpen we tuinbouwbedrijven daarbij.”

Praktische workshops

Iedere bezoeker kan maximaal drie workshops bezoeken. De workshops, waaruit gekozen kan worden, gaan over:

  • inzet van social media voor, tijdens en na beurzen (door: Wilfred Bruin, Engagement Media)

  • ontvangen van beursbezoekers uit de BRIC-landen (door: Jindra de Baat, Guestmanship, en Madelon Noordam, Key Language Learning)

  • persberichten die de pers wél verleiden (door: Florentine Jagers en Mario van Vliet, Hortitrainingen)

  • betere presentaties geven (door: Piet Hurkmans, The Needs)

  • mediakeuze bij adverteren (door: Christa van der Schoot, Elbee)

  • betere e-mailnieuwsbrieven versturen (door: Marco Schregardus, De Goede Nieuwsbrief)


Aanmelden

HortiCommunicatie 2012 vindt plaats op 6 september in GreenQ Improvement Centre en start om 14.00. Eindtijd is circa 19.30 uur. Kosten voor deelname aan HortiCommunicatie bedragen € 165 per persoon, inclusief netwerkbuffet. Horti Fair-standhouders krijgen € 50 korting. Bovendien geldt een collega-korting van 50%. Inschrijven kan vanaf 1 augustus via www.hortitrainingen.nl.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer